– Atlas Spark 20 barnetruge passer gutter og jenter fra 7 til 13 år.
– Aluminimumsramme
– Solid og stabil, leddet binding
– Stegjern for grep på hardt underlag
– God bæring
– Naturlig å gå med.
– Vekt: 1,02 kilo
– Lengde: 20 tommer
1299,00 kr
Truger for barn er veldig artig, og gir helt andre muligheter for lek på egenhånd eller alene sammenlignet med ski! Barnetrugen fra Atlas passer fra 7-8 års alder og opp til 12-13 år og er laget for barn på alle måter, men er akkurat like tøff som trugene til mamma og pappa. Truge for barn skal ha enkelt håndterbare bindinger og akkurat passe lang og smal aluminiums-ramme. Det gjelder definitivt Atlas Spark 20! Ta med barna på trugetur – de vil elske det!
– Atlas Spark 20 barnetruge passer gutter og jenter fra 7 til 13 år.
– Aluminimumsramme
– Solid og stabil, leddet binding
– Stegjern for grep på hardt underlag
– God bæring
– Naturlig å gå med.
– Vekt: 1,02 kilo
– Lengde: 20 tommer
Produsent | Atlas |
---|---|
Farge | Nocode BLUE |
Størrelse | 20 |
Pulk og pulkutstyr
Fjellskistaver
Tilbehør fjellski
Truger
Fjellski
Pulk og pulkutstyr
Fjellski-Bc Støvler
Nettstedet bruker cookies for å bedre møte dine forventninger. Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere den i innstillingene til nettleseren din. Men det er en risiko for at enkelte funksjoner på canyonjaktogfiske.no ikke vil fungere korrekt.
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanse-cookies gjør et nettsted i stand til å huske informasjon som endrer måten nettsiden oppfører seg eller ser ut, som ditt foretrukne språk eller den regionen du befinner deg i.
Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.